Op tafel: marmeren onderzetters van LIJNS

Oh, ik ben toch zo blij met onze mooie ronde eettafel
Het is zo'n fijn plekje om aan te zitten, met een kopje thee of om aan te eten met vrienden en familie.
Tegelijk is het ook weer een uitdaging om zo'n ronde tafel te stylen. De composities zijn net wat anders en de aandacht gaat soms wat meer naar de stoelen en de ruimte er omheen. Dat betekent niet dat je geen mooie spullen op tafel kunt zetten. Ik zou alleen aanraden deze te groeperen op bijvoorbeeld een dienblad, of maar een (klein) aantal dingen neer te zetten.
Wie mij een beetje volgt, weet dat ik een zwak heb voor mooi servies, bestek en andere (bijzondere) woonaccessoires. Stiekem staat onze grote houten kast er vol mee. De mooiste spullen heb ik vorige week op een Skogsta dienblad van IKEA verzameld.  Handig, want zo heb ik deze spullen binnen handbereik om er een instagramfoto mee te stylen en kan ik alles in 1 keer verplaatsen. 
De laatste tijd zijn bij mij, qua materialen, vooral hout en goud favoriet, maar ook marmer vind ik nog altijd prachtig om te fotograferen. Ik was dan ook erg blij met het voorstel van Marlijn, van de leuke webshop LIJNS.nl, om een set zeshoekige onderzetters naar mij toe te sturen. Deze onderzetters bleken ook nog eens heel fotogeniek, dus genoeg reden om weer eens lekker te stylen en te fotograferen. Kijk je mee?


De marmeren onderzetters  van LIJNS worden per stuk met de hand gemaakt en zijn zowel in wit Carrara marmer, als zwart Efesus marmer verkrijgbaar. Ook kun je kiezen uit verschillende vormen, waarbij alle zijden natuurlijk netjes worden afgewerkt. De versie die ik toegestuurd kreeg is gemaakt van gezoet marmer, dit betekent dat de onderzetters een matte afwerking hebben. 

'Marmer is lief en stoer tegelijk. Het is prachtig te combineren met alle aardse kleuren en materialen zoals glas, hout, kurk, metalen en stoffen. Niet voor niets zien de trendwatchers marmer nog steeds volop terug in het interieur in 2015.' www.lijns.nl


En nu is het tijd voor thee. Fijne avond alvast!

Reacties

  1. Wat een mooie foto's! Dat dienblad van Ikea staat echt goed op het wit van de tafel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten